Деца млађе јаслене групе вртића ,,Лане”, са својим васпитачима прошетала су у колони – возићу од вртића до центра града. Обишла су фонтану и у њу пустила рибице од папира у боји , које су тог дана направили током активности у вртићу. […]
Други део дворишта нашег вртића полако мења свој изглед. Деца у години пред полазак у школу, родитељи и васпитачи осмислили су и осликали забавни полигон. Сваки простор у нашем дворишту постаје место за игру и уживање. “Тата и мама се играју са нама” -Хвала свима од срца! […]
У оквиру “Вртићијаде” – обележавања 104 године постојања и рада наше ПУ “Чика Јова Змај”, деца и васпитачи вртића Црвенкапа су пригодним стиховима и плесним активностима под називом “Испод неба деци треба”, прославили рођендан наше установе… […]
У оквиру пројекта “Вода” деца групе пред полазак у школу су најпре истраживала о својствима воде, кружењу воде у природи, количини воде на Земљиној површини, а потом кренула у експериментисање водом и доношење закључака. […]
Деца и васпитачи вртића “Змај” су обележили 104. година постојања и рада ПУ “Чика Јова Змај” организовањем модне ревије “ На Змајевој модној писти”. Деца су одушевљено и уз аплауз прошетала нашом модном пистом и нашла се у улози манекена. […]
Деца млађе групе вртића “Невен” су заједно са родитељима и васпитачицама стварала нову просторну целину у дворишту вртића . Уз помоћ балвана, четки, лака и алата, настала је нова играоница на отвореном под називом ” Балванчићи” . […]
Деца млађе мешовите групе вртића ,,Бамби” су уз понуду различитог природног, амбалажног, полуструктуираног, неструктуираног али и јестивог(слаткиша) материјала направила куће из маште и на тај начин прославила крај пројекта “Кућа”. […]
Васпитачи су у сарадњи са ПУ Пирот организовали дружење средње и старије васпитне групе са саобраћајцима који су са децом разговарали о безбедности деце у саобраћају и указали им на важност поштовања правила понашања у саобраћају. […]
Група деце у години пред полазак у школу је посетила Црквицу у тврђави “Кале” и тиме прославила завршетак пројекта. […]